11/02/2024

Met genoegen en met grote eer mag ik u uitnodigen om samen met de leden van Lions Specialty Club Nederland voor Armenië aanwezig te zijn bij hun Charter Ceremonie.

Samen zullen we onder het genot van een hapje en drankje dit speciale moment te vieren. Gastsprekers zijn o.a. Ambassadeur Victor Biyagov van de Republiek van Armenië in Nederland en Past International Director en kandidaat voor 3rd International President Elisabeth Haderer. Tussendoor vindt er een muzikaal optreden plaats en zullen de leden van de Lions Specialty Club Nederland voor Armenië hun Charter project aan u presenteren.

Gelieve uiterlijk voor 25 januari aan te melden via e-mail: nederlandvoorarmenie@lions.nl.

Vergeet niet het aantal personen waarmee u aanwezig zult zijn en hun namen te vermelden.

Voor deelname aan deze bijeenkomst vragen wij om een kleine bijdrage van minimaal 30 euro per persoon.
Dit is enerzijds bedoeld voor het organiseren van deze bijeenkomst en wat overblijft gaat direct naar ons charter project.
Te voldoen op de volgende rekening:NL31 INGB 0672 5345 09 t.n.v. Mw. A. Arakelyan o.v.v. Chartering NvA

Arjan van Ommen
Districtsgouverneur 110AN

/sites/lions.nl/files/domains/552/documents/Charter/Uitnodiging%20Charter%20Ceremonie%20LC%20NVA%2011%20februari%201400%20uur%20Amsterdam.pdf